Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

Και στο WordPress!

Γεια σας!
Τον τελευταίο καιρό συνέχεια άκουγα σχόλια αρνητικά σχετικά με την χρησιμότητα του blogspot με το επιχείρημα, γνωστό σε όλους τους bloggers φαντάζομαι, ότι το moderation δυσκολεύει τον διάλογο.
Έτσι λοιπόν, πήρα την απόφαση να μετακινηθώ και στο wordpress το οποίο διαθέτει άλλο σύστημα. Με άλλα λόγια, δεν διαθέτει moderation αλλά την εκμάθηση "κακών" λέξεων από το σύστημα ώστε κάθε φορά που τις γράφει ένας σχολιαστής να τις απορρίπτει αυτομάτως, επιτρέποντας, παράλληλα, τα "καλά" σχόλια χωρίς την δικιά μου μεσολάβηση. Με αυτόν τον τρόπο τα μηνύματα εμφανίζονται κατευθείαν τη στιγμή που γράφονται διευκολύνοντας έτσι την συζήτηση.
Βέβαια, προτιμώ να μην διαγράψω το παρόν μου blog αλλά να έχω δυο ταυτόχρονα αφού μου παρέχεται αυτή η δυνατότητα.

Η καινούρια μου, δεύτερη σελίδα, λοιπόν, είναι η εξής: http://sofianetwork.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: