Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

Στη συνάντηση bloggers...


H συνάντηση ήταν καταπληκτική και ο κύριος Βενιζέλος μου φάνηκε πάρα πολύ συμπαθητικός και ειλικρινής. Η τηλεόραση και οι φωτογραφίες τον αδικούν, πιστέψτε με. Από κοντά και μάλιστα από δίπλα του ακριβώς που καθόμουν, παρατηρούσα προσεκτικά την έκφραση που έπαιρνε σε κάθε ερώτηση που του έθεταν και τα μάτια του εξέπεμπαν μια ζεστασιά και μια μεγαλοψυχία. Εμένα προσωπικά μου συμπεριφέρθηκε με μεγάλη οικειότητα και ευγένεια παρόλο που δεν είχαμε ξανασυναντηθεί.
Όσον αφορά τώρα τη συζήτηση και πάλι μου άφησε θετικές εντυπώσεις. Τα θέματα ήταν ενδιαφέροντα και επίκαιρα, αν εξαιρέσουμε κάποιες μνείες που έγιναν για θέματα του παρελθόντος.
Τα άτομα που μίλησαν έκαναν εύστοχες ερωτήσεις και οι απαντήσεις που δόθηκαν από τον κυρ. Βενιζέλο ήταν άμεσες και εποικοδομητικές.
Ελπίζω να ξαναπραγματοποιηθεί μια παρόμοια συνάντηση. Θα ερχόμουν μετα χαράς ξανά στην Αθήνα γι' αυτό το λόγο και μόνο.

5 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μαλιστα...Οι περισσοτεροι παντως εφυγαν με τις καλυτερες εντυπωσεις...Καλο αυτο...

spyrosmicha είπε...

Σοφία σε πάω

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο σου που ηρθες απο Θεσσαλονικη μονο και μονο γι αυτη τη συναντηση.Ο Βενιζελος γι αλλη μια φορα απεδειξε ποσο εξαιρετικος ρητορας ειναι και δε διστασε να αντιπαρατεθει ακομη και με υποστηρικτες του ΓΑΠ.

Υ.Γ.Η φωτο σου παντως στο blog ε αδικει!!!

theodore είπε...

Σοφία,κρίμα που δεν κατάφερα να έλθω.Θα ήταν μιά καλή ευκαιρία να γνωρίσω τον Βαγγέλη από κοντά αλλά κι εσένα,αφού ήδη σε θεωρώ φίλη μου,μέσα από τον κοινό αγώνα που διεξάγουμε για το κόμμα που αγαπάμε.

Δυστυχώς το ΙΧ μου με πρόδωσε την πιό κρίσιμη στιγμή κι ενώ ήμουν καθ'οδόν.

Τι λές,να παίξω Τζόκερ????

Μπράβο σου Σοφία που κατέβηκες από Θεσαλονίκη.Ηταν ένα δείγμα της αγάπης σου για τον Βαγγέλη και της ανησυχίας σου για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ.

Τα Χριστουγεννα θα βρίσκομαι στην Θεσαλονίκη για να περάσω τις γιορτές.

Θα ήθελα πολύ να πίναμε έναν καφέ να τα πούμε κι από κοντά.

Υ.Γ. Γιά όσους βιαστούν να πούν ότι κάνω καμάκι,να τους πληροφορήσω ότι είμαι παντρεμένος και η γυναίκα μου θα βρίσκεται μαζί μου στην Θεσαλονίκη.

Σοφία και πάλι συγχαρητήρια και μην ακούς κανέναν.Διάβασα κάποια πικρόχολα σχόλια στο blog του Βενιζέλου.Αστους να λένε.

Φιλικά και συντροφικά


Θοδωρής.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ!

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΠΗΡΕ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΗΡΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!!